PRETRAGA

OTVORITE SAJT NA VA[EM MOBILNOM URE\AJU

KO JE NA MRE@I

Ко је на мрежи: 19 гостију и нема пријављених чланова

BROJ POSETA

01842200
Danas
Ju~e
Ove nedeqe
Pro{le nedeqe
Ovog meseca
Pro{log meseca
Svih dana
184
337
1550
2035
9700
11987
1842200

0.50%
5.98%
0.81%
0.30%
0.07%
92.32%
Online (15 minutes ago):5
5 guests
no members

Ваш ИП:54.210.224.114

NAJNOVIJI KORISNICI

  • Milorad
  • Zone
  • Паки
  • tene
  • vidovi}1979

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Web Proxy


 

 

Zna~aj majmuna na putu ka EU

Оцена корисника:  5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна
 

 

            Elem kada su partizani instalirani od Engleza, SSSR i SAD u Jugoslaviji 44 / 45. godine, desile su se kod nas grdne promene. Wih gazda u~io ih je da moradu da ratujedu protv Boga. E, sada morali su oni da radedu mnogo toga ~ega bi se marva zastidela i veprovi divqi posramili.

           Jedno od prvih stvari koje, kao satanisti nisu mogli da prihvate je u~ewe po kojem je ~ovek stvoren od Boga, kada bi to u~ili naqutili bi satanu, svoga gazdu. Onda bi ih gazda kanda gadno kaznio, a mo`da bi im ~ak i vlast uzeo. Pa {ta bi onda oni radili, morali bi da se zaposle i da rade i prehrawuju sebe u znoju lica svoga ili da ako kradu idu u zatvor, i{li bi u pakao tako re}i zbog ni~ega, stra{no, to tako nemo`e. I tako odlu~i{e da ne budu od Boga.

            Iako nisu bili ne{to pismeni i na~itani, ~uli oni za nekoga Darvina, taj nesre}nik je objasnio da je ~ovek postao od majmuna. Da ne du`e celu pri~u to ukratko ide ovako, majmun voleo banane (a bogme vole ih i sad), vido je bananu, uzeo {tap da otrese bananu, kvrcnula ki~ma, on se ispravio i ETO ^OVEKA.

            Ova pri~a im se mnogo svidela. Prvo ne}e da naqute satanu. Ostavi}e ih da vladaju, pa onda u pakao. Zna se. Me|utim, ima ti jo{ ne{to. Naime, kod Srba se kada je neko blesav, ka`e majmuni{e se, e sada mogu da budu blesavi, da se majmuni{u slobodno, niko ne mo`e da im prigovori ni{ta. Pa oni su od majmuna, kada se majmuni{u, pona{aju se u skladu sa svojom prirodom, majmunskom. Genijalno. Na{li su re{ewe, sada vi{e niko nemo`e da im prebaci {to se tako pona{aju. Niko ne sme da im prigovori npr. da ka`e da su blesavi. U ostalom blesav, to je izraz koji mo`e da nestane iz srpskog jezika. Pa }e da ostane samo majuni{e se, a to nam je svojstveno i ni{ta sem toga nam nikada ne}e biti svojstveno sem da se majmuni{emo.

            Me|utim, iskrnu tu jo{ neki problemi.

            Naime, postoje nekoliko razli~itih vrsta majmuna. Najsna`nije su gorile. Ko su gorili to se nije ni raspravqalo. To su najsna`niji, oni su poli ... pardom milicajci, radnici na obezbe|ewu, tamo gde je potrebno sna`ni i jaki qudi. Da su od  gorile to ne}e biti ba{ te{ko da ih ubede re}i }e im da je to zato {to su sna`ni. E sada niko se ne}e gurati da bude pavijan. Zna se i za{to - oni ba{ nemaju neku pamet. Ostaju {impanze i orangutani. Ni tu se ne izja{wavaju, vaqda im je svejedno da li su jedno ili drugo. Iako mo`e i to da se podeli. Oni koji su sitniji skloni da zabavqaju narod, oni idu u {impanze, a oni koji tegle, rade, po{to i to neko mora oni bi bili poreklom od orangutana. Ali to pitawe nikada nije postavqeno, kod ve}ine n naroda, onog koji je za partizane. Vaqda im je bilo sasvim svejedno da li su od ovog ili onog. Jedino {to su upatmili svi – gorila. Vala i zaslu`uju da oni budu obele`eni ipak su najja~i.

            Ali s ube|ivwe nije bilo ba{ lako. I doseti{e se oni da i ovaj problem re{e. Po~e{e da uvoze banane!!!!!!!!! Pojavi se i reklama sa majmunom Agla – dagla kad me vidi{ ti na grani pozna}e{ me po banani. Logika je jasna mi volimo i jedemo banane, majmuni vole i jedu banane, qudi i majmuni su isto.  Genijalno zar ne!!!! 

            A pomoglo je gledawe filmova o Tarzanu. Ta to vam je ~ovek – majmun gospodar xungle. Ne se}am se kako, a uz put je i engleski lord. Tako engleski lordovi posta{e i godpodari majmuna. Ako gospodare majmunima, qudi su postali od majmuna, {ta je logi~nije nego da gospodare i svim qudima.

          E, sada }ete vi da me pitate kakve to veze ima sa Evropom. Pa ima, Evropa odavno ne u~i decu da ih je stvorio Bog i da su Bo`ija stvorewa i od Boga data. U~i ih da su od majmuna i da mogu slobodno da se majmuni{u i da to nije nikakakv problem. Mogu da budu i pocepani i poderani i pijani, i bogme drogirani, mogu i da neposte – pa i majmuni ne poste, pa {to bi oni. Ni majmun ne ide u crkvu, pa {to bi oni, ni majmun nije veran `eni, pa {to bi i oni. Ni kod majmuna nema zakona koji zabrawuje vezu sa sopstvenim polom, niti da izigrava{ da si suprotnog pola iako nisi i tako redom. Eto, tako Vam je to.

            Nemorate da se mu~iti da budete odgovorni, da postite, da se kontroli{ete, da budete vredni, da planirate, budete odgovorni. Sve to ni va{i preci majmuni ne rade pa {to bi vi.

            I ima to jo{ jednu posledicu. Po~eli oni da prave svuda gde mogu ZOO vrtove, pa red je da dedu i babu deca bar nekada s vremena na vreme posete. A treba i ostalu famili da znaju i da upoznaju, A i brate nema smisla da bake i deke bude `eqan da vide svoje unu~i}e.

          Znate ima samo jedna stvar koju ne smam javno da ka`em, pri~a mi jedan majmunista, ~ega se stra{no pla{i, a koja upitam ga ja. Pa zna{, {ta ako meni krvcne ne{to u ki~mi, pa se desi suprotan proces, pa od ~oveka postanem majmun.


 

Comments powered by CComment

PREGLED NOVIH TEKSTOVA

  • O jednom piscu, koji je ostao aniniman

    Upoznao sam ga 90 – tih godina 20 – og veka u Beogradu. Ve} tada je imao preko 70. godina. Voleo je da se pojavquje i da dr`i govore na nacionalnim skupovima u to vreme. Pri tome nije bilo bitno da li su to ravnogorski, zbora{ki ili neki tre}i skupovi – bitno je samo da su bili srpski.

                Ono {to se o wemu znalo nije bilo ba{ mnogo. Poticao je negde sa dana{weg juga Srbije, Zna se da je studirao, [ta je studirao niko ta~no nije znao, Da li je zavr{io … ni to niko nije znao. On sam nikada nije hteo o tome da govori. Znalo se i da su za vreme Drugog svetskog rata bili u partizanima. Zna se da se ne{to desilo … {to je promenilo wihovu porodi~nu orjentaciju. Sigurni smo da to nije bilo okretawe Staqinu. Bio je suvi{e trezven da bi

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • ]utawe

                    Zovem te ne javqa{a se, Do|em kod tebe ku}i i dozivam Te. Ni tada ne otvara{ vrata. Sretnem te na ulici izbegava{ me. Posao koji se koliko Tebe, ti~e i mene, ne zove{ me, ve} me zaobilazi{.

                Setih se re~i napisanih Mire Furlan. „ i onim kolegama, prijateqima i znancima koji mi svojom {utwom daju do znawa da na wih vi{e ne računam. Kome zapravo pi{em ovo pismo? Tko }e ga pro~itati? Tko }e ga htjeti pro~itati?“

                Ako sam ih nekada ne~im uvredio, {to mi ne

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • ZAKONODAVNA DELATNOST KRAQA MILUTINA

     

     


     

    Write comment (0 Comments)  
  • Mo`ete li biti ili imati pravog prijateqa?

    Da li ste ili boqe re}i koliko ste puta ~uli da se qudi `ale kako danas nem pravih prijateqa. Svi se sa vama dru`e dok im trebate, a kada ih iskoristite … Ne znam za vas ali ja sam to slu{ao takore}i svakodnevno.

    Ono {to je bilo interesantno to je da qudi koji su meni slovili kao pravi prijateqi, kukaju kako nema pravih prijateqa. Nesvesno su mi slali poruku da im ja nisam pravi prijateq. [ta sam? Ne mogu da pretpostavim. Povr{ni prijateq, poznanink ili ve} {ta ali pravi prijateq ne.

    Dobro

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • Itelektualci gde ste?

    Kada sam bio mali, i{ao u {kolu, prvo osnovnu, pa sredwu, kada sam studirao, uvek su postojali qudi koji se nisu neposredno bavili politikom ali su bili kriti~ka misao dru{tva u kojem smo `iveli. Oni su bili qudi koji su tuma~ili doga|aje, komentarisali politi~ku situacuju, nudili re{ewe iz we, U tim svojim stavovima kod wih je mogao da se uo~i kontinuitet. Ono {to je moglo da se oseti u wihovim istupawima, to je odsustvo arogancije, svesnost o te{koj situaciji u kojoj se nalazimo i poku{aj da

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • O odgovornosti

    Onima koji prate mog Promu}urka mogu da primate da odavno nisam objavio ni jedan tekst. To wihovo zapa`awe je ta~no i tu nema {ta da zamerim. Postavqa se pitawe za{to?

                Nije da nisam pisao ni{ta. Pisao sam nekoliko tekstova. Ali ja po navici kada napi{em tekst ostavim ga da stoji neko vreme, vratim se ispravim sve gre{ke koje vidim ili ubla`im ili promenm neke stavove i onda ga pustim. Isto sam radio i sada.

    Ali…

    Kada je Promu}urko po~eo svoj `ivot, pose}ivalo ga je desetak qudi

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • Parastos u Sremskim Karlovcima po 35 put

    Sve {to vreme daqe hita,

    Sve se ve}ma pro{lost grli,

    Sve se vi{e na{i mrtvi,

    ~ine nama ne umrli.

     

    Preosve}eni vladiko blagoslovite,

    Poma`e Bog draga bra}o i sestre,

     

                 Poma`e Bog po 35 put, za redom na parastosu prvom gerilcu porobqene Evrope u borbi protiv Hitlera, protiv nacizma. Gerilcu  koji je po{tuju}i pravo odbio da prizna kapitulaciju od ne legetimnih predstavnika vlasti. Podsetimo se da je Aleksandar Cincar Markovi} bio BIV[I ministar i kao takav nije imao pravo da

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • Autokefalnost SPC


     

    Write comment (0 Comments)  
  • SVE OSOLITI QUBAVQU

    ^esto ~ujem u razgovoru qudi u mojoj okolini, kako im je na poslu te{ko, kako su im kolege nesnosne, kako vlada lo{a atmosfera. Kako to prevazi}i? Kako u~initi odnose boqim?

                Razgovarao sam o tome sa mojim duhovnikom. On se nasmejao, blago me je upitao: {ta ja mislim za{to je tako? Odgovorio sam mu da je to zbog nedostatka razumevawa, nedostatka po{tovawa tu|e li~nosti i sli~no. Prihvatio je ali je rekao da postoji jo{ jedan dubqi razlog za to. Nisam mogao da u toku razgovora dam

    Write comment (0 Comments) Опширније...  
  • O prijateqstvu

                [ta je ili boqe re}i ko je prijateq? Neki dan sam razgovarao sa jednim mojim kolegom o prijateqstvu. Rekao mi je da ne voli da ga neko zove ako nema razloga za to. Za{to ga zove ako nema neku potrebu za wim. Poku{ao sam da branim stanovi{te da se prijateq, ako je prijateq zove telefonom ili se svrati do wega, ~ak i onda kada za to nemamo ni povod, a kamoli razlog. Upravo ta ~iwenica da kod nekoga svratimo ili pozovemo telefonom da ga ~ujemo, kako je i {ta radi, ~ini ga na{im

    Write comment (0 Comments) Опширније...